terça-feira, dezembro 29, 2009

Gary is awarded Blue Peter Gold!

Reported in BBC News Online, that Gary has been awarded the prestigious Blue Peter Gold Badge, awarded for really outstanding achievements and inspiring Children.

The Badge is awarded to very few, amongst receipients are HM the Queen, Lenny Henry, Jenson Button and Ryan Giggs. Click on the picture to see Gary putting on his Badge!

Congratulations Gary. This award is truly deserved for all your hard work and particularly for the organising and participating in that very brave climb up Killimanjaro!

Source: BBC News
Video from BBC

2 comentários:

Miss Winchester disse...

Olá, eu estava a visitar o Supernatural Fans Portugal quando vi o teu comentário em relação á audiencia da 3 e 4 série.

No comentário disseste que já tinhas em dvd, por acaso sabes onde poderia arranjar a série?

É que já fui a quase todo o lado do distrito e distritos vizinhos em que vivo (vivo num concelho do Porto) e não arranjo.

Se por acaso souberes manda-me uma resposta para este email: loirinhadastrevas@hotmail.com

Miss Winchester disse...

Se me pudesses ajudar era um grande favor que me fazias.

Obrigada. :)